دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم - و موزیک

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ آرون افشار عاشق کش

چهارشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۰۴ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید آرون افشار عاشق کش

امشب شما کاربران عزیز و گرامی را برای شنیدن و در نهایت دانلود آهنگ جدید زیبا و احساسی از آرون افشار از تو دگر نمیشود دل کند به نام عاشق کش با بهترین کیفیت های ممکن همراه با پخش آنلاین دعوت می نماییم

ترانه سرا و آهنگساز: گروه دی پاپ ❁ تنظیم کننده: معین راهبر ❁ نوازنده گیتار: فرشید ادهمی

Download New Music ♪ Aron Afshar - Ashegh Kosh In The Musicw.ir

متن آهنگ عاشق کش آرون افشار

───| ◆♩♪♬♫♬♭♩♫♪◆ |───

از تـو دگر نمیشود دل کند ◈♪◆

فـانوس راه عشق من بـودی ◈♪◆

تـو جـاده را به من نشـان دادی ◈♪◆

برگـرد بگو عـاشق مـن بـودی ◈♪◆

بـازم میـان خلوت خـانه افتـاده ام ◈♪◆

چنین تک و تنهـا ◈♪◆

musicw 4 دانلود آهنگ آرون افشار عاشق کش

عشقت مـرا به ناکجـا بـرده ◈♪◆

نقطـه به نقطـه سـو به سـو هـر جـا ◈♪◆

یک آدم شکستـه از من ساختـی ◈♪◆

عـاشق کُش بی رحـم تـو با من چـه کـردی؟ ◈♪◆

بغضم گلویـم را گرفتـه از زمین و از زمـان سیـرم ◈♪◆

تـو با من چـه کردی ◈♪◆

───| ◆♩♪♬♫♬♭♩♫♪◆ |───

آرون افشار عاشق کش


توضیحات تکمیلی آرون افشار در اینستاگرام درباره آهنگ عاشق کش

سلام دوستان عزیزم .
به یاری حق “عاشق کُش” منتشر شد و با تمام وجودم تقدیم میکنمش به شما عزیزانم ❤️
تشکر میکنم از برادر عزیزم معین راهبر ، مرد شماره یک تنظیم ایران برای تمامی هنر و موسیقی زیبایی که برای این کارساخت.
❤️❤️

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی