دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم - و موزیک

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ علی پرمهر اولورم سنین اوچون

يكشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۹، ۰۷:۰۴ ق.ظ

دانلود آهنگ جدید علی پرمهر اولورم سنین اوچون

همین الان میتوانید بشونید و دانلود کنید آهنگ ترکی جدید فوق العاده جذاب و بسیار زیبا به نام "اولورم سنین اوچون" با صدای علی پرمهر با برترین کیفیت در قالب mp3 و متن ترانه

تنظیم کننده قطعه: میلاد زرشکی

Download New Music ♪ Ali Pormehr - Oluram Sanin Ucun In The Musicw.ir

علی پرمهر اولورم سنین اوچون

دانلود آهنگ علی پرمهر اولورم سنین اوچون

متن آهنگ اولورم سنین اوچون علی پرمهر

───| ◆♩♪♬♫♬♭♩♫♪◆ |───

ینه گلدی اوزون گجه یارالی غملی حزین گجه ♩♪
د من یاشیریم سنسیز نجه اولورم من سنین اوچون🎶
آخ🎶
اولورم من سنین اوچون اورهیم غمده قالسادا ♩♪
⇝lılı ♭♩♪🎶♪♩♭ lılı ⇜
حیاتیم هرگون سارلسادا بو سئوگی جانا بولانسادا ♩♪
اولورم من سنین اوچون اولورم من سنین اوچون🎶
کاش الین گوز یاشیمی سیلسین اولن عاشیق بیرده دیریلسین🎶
بوتون عالم گوی بونی بیلسین اولورم من سنین اوچون ♩♪
⇝lılı ♭♩♪🎶♪♩♭ lılı ⇜
اولورم من سنین اوچون کاش الین گوز یاشیمی سیلسین ♩♪
اولن عاشیق بیرده دیریلسین بوتون عالم گوی بونی بیلسین🎶
اولورم من سنین اوچون اولورم من سنین اوچون🎶
سنه آخیر اولم قالان سئون باخیشدا اولماز یالان ♩♪
⇝lılı ♭♩♪🎶♪♩♭ lılı ⇜
گوزومه باخ سوزومی اینان اولورم من سنین اوچون ♩♪
اولورم من سنین اوچون اورهیم غمده قالسادا🎶
حیاتیم هرگون سارلسادا بو سئوگی جانا بولانسادا🎶
اولورم من سنین اوچون اولورم من سنین اوچون ♩♪
musicw 5 دانلود آهنگ علی پرمهر اولورم سنین اوچون
کاش الین گوز یاشیمی سیلسین اولن عاشیق بیرده دیریلسین ♩♪
بوتون عالم گوی بونی بیلسین اولورم من سنین اوچون🎶
کاش الین گوز یاشیمی سیلسین اولن عاشیق بیرده دیریلسین🎶
بوتون عالم گوی بونی بیلسین اولورم من سنین اوچون ♩♪
⇝lılı ♭♩♪🎶♪♩♭ lılı ⇜
اولورم من سنین اوچون اولورم من سنین اوچون ♩♪
بازهم شب دراز و طولانی رسید بازم شب غمگین و زخمی رسید🎶
بگو من بدون تو چطور زندگی کنم🎶
من می میرم برای تو من می میرم برای تو ♩♪
⇝lılı ♭♩♪🎶♪♩♭ lılı ⇜
دلم در غم بمونه و زندگیم هر روز زرد و خزان بشه هم ♩♪
در راه این عشق اگر جانم هم از دست بدهم🎶
من می میرم برای تو من می میرم برای تو🎶
کاش دستهایت اشک چشمهایم را پاک کند🎶
این عاشق مرده دوباره زنده شود بگذار همه عالم اینو بدونن ♩♪
⇝lılı ♭♩♪🎶♪♩♭ lılı ⇜
من می میرم برای تو من می میرم برای تو ♩♪
آخرش برای تو بمیرم یا بمونم🎶
در چشمهای عاشق دروغ دیده نمیشه🎶
به چشمهایم نگاه کن و حرفهامو باور کن🎶
من می میرم برای تو من می میرم برای تو ♩♪

───| ◆♩♪♬♫♬♭♩♫♪◆ |───

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی